فروشگاه تجهیزات شبکه استورنت
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه های بازگرداندن کالا

با توجه به اهمیت رضایت مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی استورنت  ، این مجموعه در تلاش است تا ضمن ارائه خدمات شایسته ، آسودگی خاطر برای مشتریان عزیز در خصوص تحویل کالا با ضمانت سلامت فیزیکی کامل ایجاد کند. در همین راستا جهت حل مشکلات احتمالی مشتریان گرامی ، پس از فروش کالا ، در مجموعه استورنت قوانینی که خدمات پس از فروش نامیده می شوند ، را پیش بینی کرده ایم.

کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند ، دارای ضمانت سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۴۸ ساعت مهلت تست و بازگشت کالا  می‌شوند.

شرایط استفاده ازضمانت ۴۸ ساعته بازگشت کالا :

۱- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

این تفاوت ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری باید به تیم پشتیبانی فروشگاه استورنت اطلاع داده شود. در صورتی که این تفاوت از روی جعبه ( رنگ ، مشخصات فنی و … ) قابل تشخیص باشد ، کالا باید بدون استفاده و به صورت پلمپ به استورنت بازگردانده شود در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.

کارشناسان بخش پشتیبانی استورنت  به بررسی های لازم  پرداخته و در صورت تایید کارشناس مربوطه ، در صورت موجود بودن ، کالا برای مشتری تعویض می گردد و یا مبلغ آن به مشتری گرامی بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید کارشناسان نیز کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

 

۲- وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده :

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به استورنت اطلاع داده شود. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی  و ظاهری ( شامل : شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا  ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط  استورنت  ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری ، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش ، بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد. لازم به ذکر است کالاهایی که دارای ضمانت نامه می باشند در صورتی که اشکال ذکر شده توسط مشتری اشکالات فنی باشند ، می بایست برای استفاده از ضمانت نامه موجود به مرکز خدمات پس از فروش شرکت مربوطه ارسال گردد.

 

۳- کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد :

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش استورنت از طریق تلفن و یا ایمیل اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به استورنت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کارشناسان فنی پس از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس مربوطه ، در صورت موجود بودن ، کالا برای مشتری تعویض می گردد و یا مبلغ آن به مشتری گرامی بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید کارشناسان نیز کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

مجموعه استورنت کالاهایی که هیچ کدام از گزینه های بالا را شامل نمی شود مرجوع نمی کند و در شرایط خاص برگرداندن آن پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد ، چرا که کالاهای خاص از این شرایط مثتثنی می باشند که فقط با تایید کارشناسان مرجوع خواهند شد.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در شرایط اولیه خود و به صورت پلمپ (در صورت امکان تشخیص) باشد ، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ، ارسال شود.

۴- اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :

در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد ، مشتری می تواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به استورنت مرجوع شود.

 

کالا را چطور برای استورنت ارسال کنم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

–  از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش استورنت  جداً ، خودداری نمایید.

–  برای ارسال ، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل – ریموت – باطری – دفترچه راهنما – کارت گارانتی – کارت بیمه – بند –  قطعات بسته بندی و … به همراه کالای اصلی ارسال شود.

–  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

–  فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن اشکال مشاهده شده را بنویسید.